آ

  • آزمون اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]

  • آموزش بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]

  • آموزش بررسی تاثیر آموزش دستورالعمل‌های جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]

  • آموزش "مراقبت از سلامت دهان‌ : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]

  • آموزش الکترونیک موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]

  • آموزش انگل شناسی ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]

  • آموزش بالین بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]

  • آموزش بالینی تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]

  • آموزش بالینی اثربخش بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]

  • آموزش پزشکی تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]

  • آموزش پزشکی ارزشیابی برنامه‌های آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارج‌گزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]

  • آموزش سرپایی ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]

  • آموزش مبتنی بر وب بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]

  • آموزش مجازی تاب‌آوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]

  • آنژین صدری تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]

ا

  • اثربخشی برنامه ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]

  • اختلالات روانی طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسش‌نامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]

  • ارتباطات بین فردی بررسی ویژگی‌های استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]

  • ارزشیابی نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاه‌های معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]

  • ارزشیابی به‌کارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]

  • ارزشیابی اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]

  • ارزشیابی برنامه ارزشیابی برنامه‌های آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارج‌گزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]

  • ارزیابی ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]

  • استاد نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاه‌های معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]

  • استاد خوب بررسی ویژگی‌های استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]

  • استرس درک شده بررسی تاثیر آموزش دستورالعمل‌های جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]

  • اشتیاق به تحصیل تاب‌آوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]

  • اضطراب ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]

  • اضطراب تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]

  • اضطراب مرگ تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]

  • افسردگی تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]

  • افکار خودکشی پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]

  • انگیزش همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]

  • اورژانس بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]

ب

  • باور های غیرمنطقی پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]

  • برنامه درسی تجربه‌شده بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]

  • بیمار استاندارد شده ناشناس بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]

  • بیماری کووید19 بررسی تاثیر آموزش دستورالعمل‌های جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]

پ

  • پرستاری به‌کارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]

  • پرسشنامه طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسش‌نامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]

  • پزشکی موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]

  • پمفلت تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]

  • پودمان ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]

ت

  • تئوری سیستمی ارزشیابی برنامه‌های آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارج‌گزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]

  • تاب آوری بررسی تاثیر آموزش دستورالعمل‌های جامع کشوری کووید 19 بر میزان استرس درک شده و تاب آوری بیماران مبتلا به کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 95-104]

  • تاب آوری تحصیلی تاب‌آوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]

  • تبادل علمی تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]

  • تجارب زیسته بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]

  • تجربه‌زیسته واکاوی تجربه‌زیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاس‌های مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]

  • تحلیل مفهوم تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]

  • تدریس اثربخش ویژگی‌های تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندان‌پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]

  • تکنولوژی طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسش‌نامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]

  • تکنولوژی پرتوشناسی اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]

  • تکنیسین داروخانه ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]

  • تمدن اسلامی تبادلات و ارتباطات علمی-آموزشی پزشکی؛ در دوره شکوفایی تمدن اسلامی (عصر طلایی تمدن اسلامی) [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 88-78]

  • توانمندسازی : کلینیک مشاوره ای توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی از طریق کلینیک‌های مشاوره‌ای با محوریت دانش‌پژوهی آموزشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 4-1]

ج

  • جراحی قلب بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]

خ

  • خودکارآمدی تحصیلی همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]

  • خودمراقبتی تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]

  • خودمراقبتی تاثیر آموزش برنامه خودمراقبتی بر اضطراب و افسردگی بیماران مبتلا به آنژین صدری [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 53-63]

د

  • داروسازی سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغ‌التحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]

  • دانش پژوهی آموزشی توانمندسازی اعضای هیئت‌علمی از طریق کلینیک‌های مشاوره‌ای با محوریت دانش‌پژوهی آموزشی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 4-1]

  • دانشجو موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]

  • دانشجویان پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]

  • دانشجویان بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]

  • دانشجویان همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]

  • دانشجویان تاب‌آوری تحصیلی و اشتیاق به تحصیل دانشجویان نسبت به برنامه آموزش مجازی اجرا شده در دوران پاندمی کرونا [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 49-34]

  • دانشجویان پرستاری تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]

  • دانشجویان پرستاری بررسی تجارب زیسته دانشجویان از برنامه درسی تجربه شده در آموزش مبتنی بر وب [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 89-102]

  • دانشجویان پرستاری و مامایی بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]

  • دانشجویان پزشکی ارزیابی آموزش سرپایی مراکز آموزشی درمانی دانشگاه علوم پزشکی قزوین از دیدگاه کارورزان پزشکی، سال 1399 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 48-59]

  • دانشجویان پزشکی تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]

  • دانشجوی پزشکی ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]

  • دانشجوی پزشکی ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]

  • دانشکده پزشکی ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]

  • دانشگاه موانع استفاده از آموزش الکترونیک از دیدگاه دانشجویان در دانشگاه علوم پزشکی جندی‌شاپور اهواز [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 44-33]

  • درک بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]

  • دستیار تخصصی ویژگی‌های تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندان‌پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]

  • دندان‌پزشکی ویژگی‌های تدریس اثربخش و عوامل مرتبط با آن از دیدگاه دستیاران تخصصی دندان‌پزشکی دانشگاه‌های علوم پزشکی ایران در سال 1399 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 15-5]

  • دندانپزشکی زیبایی بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]

  • دوران کرونا واکاوی تجربه‌زیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاس‌های مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]

  • دیابت نوع دو تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]

  • دیدگاه دانشجو بررسی ویژگی‌های استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]

  • دیدگاه دانشجویان بررسی مشکلات آموزش بالینی از دیدگاه دانشجویان پرستاری و مامایی دانشگاه ازاد بجنورد [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 26-37]

ر

  • رضایتمندی بررسی رضایتمندی کارورزان از دوره 28 روزه طب اورژانس در دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 53-45]

  • رضایتمندی دانشجو ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]

  • روایی و پایایی طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسش‌نامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]

  • روش آموزش سنتی ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]

  • روش آموزش مجازی ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]

  • رویکرد تحقیق ارج گزار ارزشیابی برنامه‌های آموزش علوم پزشکی با رویکرد تحقیق ارج‌گزار: یک مطالعه مروری [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 112-101]

س

  • سازمان بهداشت جهانی ارزیابی دانش، نگرش و مهارت تکنیسین های داروخانه های شهر اهواز با استانداردهای WHO و ارائه پودمان آموزشی مناسب [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 38-47]

  • سخنرانی تأثیر آموزش به روش سخنرانی و پمفلت بر خودمراقبتی بیماران دیابتی نوع 2 [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 63-54]

  • سلامت دهان "مراقبت از سلامت دهان‌ : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]

  • سنجش نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاه‌های معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]

ش

  • شغل سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغ‌التحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]

ط

  • طرح درمان بررسی طرح درمان دندانپزشکان عمومی شاغل در یک منطقه برخوردار در شهر مشهد به درخواست خدمات زیبایی؛ یک مطالعه میدانی در سال 1401 [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 64-50]

ع

  • علوم آزمایشگاهی ارزیابی تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی بر نمرات درس انگل شناسی دانشجویان علوم آزمایشگاهی در مشهد [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 12-1]

  • عملکرد آموزشی نحوه ارزشیابی استاد در برخی دانشگاه‌های معتبر جهان: نتایج یک مطالعه تطبیقی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 32-16]

ف

  • فارغ التحصیلان مقاطع تخصص سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغ‌التحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]

  • فرسودگی تحصیلی همبستگی انگیزه ، خودکارامدی و فرسودگی تحصیلی در دانشجویان هوشبری و اتاق عمل دانشگاه علوم پزشکی قم [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 60-71]

ک

  • کاداور ارزیابی تأثیر مداخلات حمایتی بر سطح اضطراب تجربه شده پس از مواجهه با کاداور در دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 1، 1402، صفحه 77-64]

  • کارآموزی/کارورزی اجرای آزمون پیش کارورزی و پیش کارآموزی در رشته تکنولوژی پرتوشناسی دانشگاه علوم پزشکی مشهد [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 64-74]

  • کارگاه آموزشی ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]

  • کرک پاتریک به‌کارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]

  • کلاس‌های مجازی واکاوی تجربه‌زیسته دانشجویان دانشکده علوم پزشکی از کلاس‌های مجازی دوران کرونا: یک مطالعه پدیدارشناسی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 18-30]

  • کوریکولوم پرستاری "مراقبت از سلامت دهان‌ : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]

  • کووید19 تبیین چالش های آموزش بالینی دانشجویان پزشکی در پاندمی کووید 19 [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 72-84]

م

  • ماماها بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]

  • مدل هیبرید تحلیل مفهوم اضطراب مرگ در دانشجویان پرستاری: یک مطالعه ی کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 1-17]

  • مراقبت "مراقبت از سلامت دهان‌ : از تمرکز ویژه تا کمرنگ یا مفقود "تجارب اساتید و اعضای هیات علمی رشته پرستاری از آموزش سلامت دهان به دانشجویان مبتنی بر برنامه درسی مقطع کارشناسی پرستاری: یک مطالعه کیفی [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 75-88]

  • مروری حیطه ای به‌کارگیری الگوی ارزشیابی کرک پاتریک در مطالعات پرستاری ایران: مروری حیطه‌ای [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 100-92]

  • مشاوره ارزیابی اثربخشی کارگاه آموزشی اساتید مشاور به روش ایستگاهی بر تغییر دانش و نگرش اعضای هیات علمی پیرامون وظایف استاد مشاور [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 15-25]

  • مطالعه کیفی بررسی درک و دیدگاه ماماها از آموزش بالینی مامایی اثر بخش [دوره 14، شماره 3، 1402، صفحه 85-94]

  • مهارت سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغ‌التحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]

  • مهارت های ارزشیابی بررسی ویژگی‌های استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]

  • مهارت های تدریس بررسی ویژگی‌های استاد خوب از دید دانشجویان دانشکده مدیریت و اطلاع رسانی پزشکی در دانشگاه علوم پزشکی تبریز در سال 1400 [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 31-42]

ن

  • نشخوار فکری پیش بینی افکار خودکشی بر اساس باور های غیرمنطقی و نشخوار فکری دانشجویان( روانشناسی و علوم تربیتی) پیام نور [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 77-65]

و

  • واقعیت افزوده بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]

  • واقعیت مجازی طراحی و ارزیابی پایایی و روایی پرسش‌نامه سنجش میزان پذیرش تکنولوژی واقعیت مجازی در بیماران مبتلا به اختلالات روانی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 21-13]

  • واقعیت مجازی بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]

  • وضعیت تحصیل سنجش وضعیت تحصیل، مهارت و شغل فارغ‌التحصیلان مقاطع تخصص دانشکده داروسازی شهید بهشتی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 91-78]

  • ویژگی اساتید بالینی ارتباط ویژگی اساتید بالینی با رضایتمندی دانشجویان پزشکی [دوره 14، شماره 2، 1402، صفحه 33-22]

ی

  • یادگیری بررسی تاثیرآموزش به روش ترکیب واقعیت مجازی و واقعیت افزوده درجراحی عروق کرونر برمیزان عملکرد دانشجویان کارشناسی اتاق عمل [دوره 14، شماره 4، 1402، صفحه 43-52]